Och vi vet. Och du vet. Allt tar slut.

Julen är över och nu är det bara för det nya året att känna sig varmt välkommet. Jag kan inte bestämma mig riktigt om det varit ett bra eller dåligt år. Saker har hänt, både bra och dåliga. Har inte alltid fallit med flaggan i topp alla gånger men det sägs ju att motgångar gör att man växer som människa och jag tror fan på det. Låter som året har varit helt katastrof men det har det långt ifrån varit, nya saker har upptäckts, nya vänner har införskaffats och jag har blivit ett helt år äldre.
En bättre och mer utförlig resumé av mitt år kommer om ett par dagar..

...och kommit ut på andra sidan starkare än någonsin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0