Åt helvete med demonerna

Jag är trött, faktiskt jätte trött men jag kan inte gå och lägga mig nu. Det är lördag och det är sista dagen på lovet man kan vara uppe. Skulle egentligen vilja vara uppe aslänge och sen sova till 5. Många tycker nog att det skulle vara att sova bort hela dagen, men gillar man och sova så gör man. Men nu går det ju tyvärr inte, klockan 09,45 ringer klockan och en innebandymatch väntar.
Jag som är ny på ninnebandy och inte nån hejare på det har fortfarande inte vant mig hur galet lång en match blir. 20 min x 3 effektiv tid, blir ruggit länge. Hela dagen är typ borta fast matchen är tidigt. Jag är inte peppad! Men ska man bli någelunda hyfsad och känna att man platsar så är det bara att kämpa på.

by the way - jag har demoner i huvudet. Inte så jag är sinnessjuk eller så. Men vet inte vad jag tycker längre. Jag vet vad jag vill, men mina små demoner säger att det kommer gå åt skogen. Åt helvete med demonerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0