We don't celebrate Sundays

Söndagar är deprimerande, en hel lång skolvecka fram tills ännu en skön helg. I och för sig börjar jag inte förens halv 1 imorgon så min skönhets sömn får jag i natt iallafall :D

På tisdag är det ett besök hos tandläkarn inbokad, jag hoppas innerlikt att det är ett av mina sista besök. För nu är mina tänder fina, dom har inte flyttat sig speciellt mycket på 1,5 år så that's it, finns inte så mycket mer att göra enligt mig. Eller en tandblekning hade ju inte varit fel :P


Kommentarer
Postat av: Mr Right ;)

Sötaste

2007-11-25 @ 23:58:23
Postat av: Petra

Godmorgon!

Hoppas att du får en bra dag!!

2007-11-27 @ 08:46:20
URL: http://P3tr4E.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0