1 år i väntan på något stort

Igår var sista dagen i skolan. Nu är det hela 9 skolfria dagar innan allt kör igång igen, jag jublar av lycka.
Skolan är verkligen så seg så man njuter fullt av varje ledig dag. 2an som folk säger är verkligen värst. Man är ingenting. I 1an var så mycket nytt, nya människor, nya lärare, ny skola, ny rutiner. Men nu, man vet hur allt funkar och man hatar att 3orna kommer att ta studenten. Lappar sitter uppe om studentfester, student-möss-utprovning och liknade. Vi går egentligen bara 1 år i väntan på 3an.
Jag vill vara 18, jag vill gå i 3an, jag vill ha körkort.. Jag borde ha föds som 89a..

Nu är det snart innebandymatch som gäller, jag hoppas på att inte behöva spela så mycket. Är fortfarande små sjuk som jag har varit hela hösten sen skolan börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0