....och löven ligger klistrade mot marken

Hösten gör mig trött. Jag har varit galet trött hela dagen. Var har min underbara sommar tagit vägen?

Imorgon får jag iallafall sova lite längre, typ til 10. Börjar 10,45 inte helt fy skam. Men det är enbart

för att mitt öra fortfarande gör ont och jag inte får träna :(

Snart gott folk är det höstlov! Jag kan knappt vänta!


Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har vart kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där


I en stad som får en att bli större än man är
Men i en ålder som sätter allt på jorden
Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville
Men nu skulle jag inte välja dom orden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0