Oförskämt bra

image3

Dagen till ära har jag gått och mest segat hela dagen. Har varit sjukt trött, skyller på fotbollsgymnasiet imorse. Men jag får väl skylla mig själv lite också som är vaken halva nätterna. Men dagen har faktiskt varit bra, inget jobbigt alls egentligen.
Senaste veckorna har jag även kommit på att jag är galet glad att jag går i den klass jag går i. Vet inte vem jag ska tacka. Men Tack, Tack, Tack iallafall..
¨
Imorgon ska jag pallra mig in till Örebro efter skolan för att växla in mina Euro till Svenne pengar. Sen ska jag inhandla Lars Winnerbäcks nya skiva.
Den karln är helt oförskämt bra!

Han med det stora H:et är också helt oförskämt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0