..tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn

Klockan är en timme mindre och söndagen är inte riktigt som den brukar. Söndagar brukar bara vara en dag innan måndag och skola, men inte idag. Idag är det en söndag innan ett härligt höstlov.

Höstloven när jag var lite spenderades nästan alltid hos mormor o morfar tillsammans med kusinerna, men sen något år har nog både jag, kusinerna och mormor o morfar blivit för gamla för det. Så nu spenderas höstlovet istället med att sova, träffa olika människor man gillar och en hel del annat. Känns nästan som jag har hela lovet planerat och vet precis vad jag ska göra. Oftast brukar jag tycka det är hemskt och veta det men inte nu, nu njuter jag bara av det i fulla drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0