Hey, what you got to hide?

Idag skulle det ha sparkats boll som vanligt, men mitt huvud spökar och jag känner mig allmänt tätt så det blev inte så.
Imorgon väntar ett besök hos tandläkarn, jag kommer att få skäll precis som vanligt.  Enligt dom så är jag dålig på att borsta tänderna, men jag borstar 2 ggr per dag och har aldrig haft ett hål men endå säger dom att jag är dålig.

Sen väntar ett muntligt nationellt prov i Engelska, och jag är verkligen skitdålig på Engelska. A kursen klarade jag med ett G, men verkligen inte mer. Men nu i B kursen kommer det gå mer än dåligt. + att våran lärare typ aldrig varit där och vi har gjort lite mer än hälften av timmarna man ska ha gjort. Inte så jätte bra för en som är så dålig på engelska som jag. Men man kan ju alltid försöka dölja att man verkligen är jätte dålig. Vi får hoppas att hon inte genomskådar mig helt och hållet.
Sen på eftermiddagen väntar en fotbollsträning med flickor födda 95, dessa barn ska tydligen se upp till oss i damlaget så jag och min kompanjon ska ut och träffa dom små liven.

Jag hatar planerade dagar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0