Misshandlad

Jag blev misshandlad idag hos tandläkaren!!
Först gick det hur bra som helst, lite skrap bara. Då undrade fru tandläkare och den som satt bredvid som tydligen studerade sånt  fick pröva. Gullig som jag är sa jag att det gick bra för det det gjorde ju endå inte ont. Men denna lilla studerande tjej hade tydligen aldrig gjort detta förut och visste inte ens hur hon skulle hålla handen för att skrapa. Så det tog lååång tid. Efter hon skrapat ett tag så tog den riktiga över igen och frågade om hon fick använda nån grej som lät som en borr. Jag sa ja igen för att det skulle gå snabbt så jag kunde få gå därifrån nångång, men detta skulle jag inte ha gjort. Denna sak gjorde ont, var obehagligt och mina tänder började ila. Hallå kunde hon inte säga att det kändes som en borr och inte bara lät som en? Jag trodde iallafall att jag skulle dö, antingen av smärta eller kvävning i mitt eget blod.

Fruktansvärd dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0