Sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig va med om det..

Egentligen borde jag älska den här dagen men så är det inte, inte idag. Dagen började med en stadig frukost för jag laddade för att ha 3 timmars turism men icke sa nicke. När jag kom till skolan mötte jag läraren som inte fattade varför jag var i skolan. Vi hade tydligen en uppsats som skulle vara klar nästa måndag som vi skulle jobba hemma med. Detta fick resten veta när jag var i Polen och läraren hade väl bara glömt att berätta denna lilla detalj för mig. Så jag fick ett papper vad man skulle ha med, men som tur är var det väl ingen jättetung uppgift som lätt går att skriva ihop på ett par timmar, men endå. Han förstörde 4 timmars sovmorgon!!! Men efter detta lilla möte med honom tog jag och traskade hemåt, just för att sova. Så hemma ett par timmar sen en lektion, samhällskunskap. För historian sen är det fritt arbete så det blev inga många timmar för mig idag i skolan, men galet dryg. En hel dag är förstörd för en enda lektion, fatta skönt det hade varit och vara ledig men så gulliga kan dessa personer till lärare inte vara. Vi grillar´t inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0