Sex and the city

Idag borde det vara en dag som är helt strålande, dagen började klockan 11 med att klockan ringde. Efter en seg frukost/lunch så började skolan kvart i 1. Så långt alldeles strålande. Men resten av dagen har jag haft en huvudvärk som är helt fucked up. Den började när jag och mina braiga klasskompisar Carro och Matilda satt och diskuterade vårat projektarbete sen har den typ dödat mitt humör sen dess. Har legat och läst en bok i flera timmar, jag brukar liksom inte annars läsa böcker. Men idag kände jag mig otroligt tjejig som låg och läste och hade en kaffekopp och mina nymålande fina naglar som sällskap fattades liksom bara en chokladkaka. Nu är iallafall boken utläst och det var en tjejig bok som passade mig och min drömvärd alldeles ypperligt!
Ikväll fortsätter jag att vara otroligt tjejig med att titta på dubbelavsnitt av sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0