du lever för stunden, precis som jag

Jag borde sova, kanske börjar bli dags att vända tillbaka dygnen nu när skolan börjar om en vecka. Vid den här tiden nästa vecka ligger jag nog och är lite halvnervös och har även lite ångest. Att börja igen ska absolut bli trevligt, har inte träffat klassisarna ordentligt sen vi sluta och det finns säkert mycket att dela med sig av. Att komma in i rutiner och liknande kommer också bli ganska skönt men efter en vecka eller två kommer jag inte tycka på samma sätt längre. Nu är det iallafall en vecka kvar och troligen kommer rätt mycket tid tillbringas i soffan för OS sändningarna är ju hela dagarna och oftast är det väldigt kul att titta på. Men iallafall, en vecka kvar på mitt sista sommarlov. Bara ett år kvar sen gott folk ska jag ta världen med storm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0