2008

2008 är snart slut och jag älskar det för jag tror 2009 blir mitt år. 2008 har bjudit på mycket men har ändå inte varit något speciellt år så nu är förväntningarna skyhöga på 2009. Men vad har egentligen hänt?

 → Stockholmsresor - jag har lärt mig att tycka om och jag har lärt mig att man bör gå vidare och att det kanske inte alltid blir roligare än så.
→ Polen - Auschwitz och många andra platser besöktes. Och vi hade faktiskt väldigt kul.
→ Maria fick på sommaren den känslan som är livsfarlig att få. (Och kunde inte glömma honom på månader) - Farligt farligt men härligt härligt. 
→ Italien - Mamma fyllde 50 så familjen tog sitt pick o pack och flög till solen. 
→ Fyllde 18 och blev stor - Kanske inte var riktigt så coolt som jag trodde men helt klart en bättre ålder än 17.
→ Skolan började och där med sista året
→ Cypern - Efter en månad i skolan blev det en vecka på Cypern med Sara
→ Klassen blir bättre och bättre - Mycket tackvare mina favvotjejer!
→ Jag har förlåtit, gått vidare, gett upp, gett folk en chans, lämnat saker bakom mig, skrattat , gråtit, ljugit.  

Kortfattat men mitt år i stora drag. Massor av saker har hänt, dom dåliga har glömts bort och många bra behåller jag för mig själv.
2008 var helt okej, men 2009 ska bli bäst!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Maria, Matilda, Caroline, Emma och Josefine, en bättre kombination finns inte <3

2008-12-31 @ 13:33:06
URL: http://emmalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0