Ångra aldrig något som fått dig att le

Idag var/är jag lat, orkade inte träna så det blev plugg för hela slanten istället. Jag och plugg brukar inte vara så effektivt, inte heller denna gång. Det finns ju så otroligt mycket mer intressant på datorn än att skriva om konflikten på Nordirland. Jag har ju min dator som västa spion databasen, just här kan man ju hänga med vad det är som händer. NÖRD! Men hallå, är det intressant så är det. Det finns ju faktiskt saker man saknar..
-Fattar du?

Nu är det inte många dagar kvar tills jag flyger till Polen så dags att sätta igång med pluggandet igen så det blir klart nångång.

Kommentarer
Postat av: millan

kul blogg du har, ha det så trevligt i polen.

2008-02-27 @ 19:51:44
URL: http://moder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0