Söndag

Är nyss hemkommen från gymmet, det var jobbigt idag. Jag vet inte vart mina så kallade muskler har tagit vägen. Är ganska frustrenrade när man tränar och vikterna bara sänks för man orkar inte annars. Men troligen beror det på att just för tillfället är min kropp och resten av mig på topp. Bara att hoppas det vänder snart.

Imorgon är det skola igen. Turism, samhällskunskap och historia står på schemat, någon som vill komma och döda mig redan nu? Sista veckan nu innan lovet kommer bli jobbig, men va fan man får väl ta dagarna som dom kommer och bli knäckt allt efter som. Nu ska iallafall jag bara njuta av denna söndag tillsammans med Herr Wallander och Fröken Astrid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0