Hon vill ha puls..

Åtta skoldagar har gått på vårterminen 08 och jag är redan grymt trött på skolan. Känns inte som jag lär mig saker längre när jag bara läser om det, jag vill uppleva det. Jag vill ut, ut och resa, se nya platser, nytt folk och känna pulsen i massa olika städer. Jag går inte längre till skolan och tycker att det är hyffsat kul utan nu är det bara för jag vet att jag måste. Tre terminer kvar tills studenten och jag längtar till 1000, efter studenten hoppas jag att en helt ny värld öppnar sig. Jag vill bort, ju större desto bättre känns det som. Det finns egentligen hur mycket som helst jag vill göra innan jag ska läsa vidare. Jag vill göra lumpen(?), bli aupair, reseledare, bara åka och se vart man kommer, flytta till sthlm och plugga och tillsist bo och jobba i sthlm.

Små städer är tack och adjö för mig så fort jag tagit studenten och har tillräckligt med pengar att ta mig därifrån.
Men hey, det är inget fängelse så jag klarar mig nog ett tag till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0