Kontaktannons

Första skoldagen denna termin är avklarad och jag är redan så trött på skolan att jag vill äta upp den.. Varför valde jag ett av de tråkigaste linjerna så går att välja? -Jo bara för att jag är så fantasilös... I min kontaktannons på Aftonbladets "finn en vän"  om några år kommer det nog troligen så något liknande "En tråkig och en hårt arbetande tjej på ICA söker efter en hjärtevän. Några krav jag har är att du ska gilla att: laga mat, diska, städa, handla mat,. Övriga kriterier är att du ska: vara rik och se gärna ut som Mr BIg eller Nicklas Rahm.[...] Finns du där ute och vill dela ditt liv och dina pengar med mig så hör av dig..."
Okej riktigt så illa ska det väl inte bli men va fan man ska vara beredd på det värsta och mitt mardrömsscenario är att jag ska behöva stanna kvar i Lindesberg och hamna i kassan på någon mataffär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0