Plugg

Tisdagar innebär alltid att det är en trött dag, detta är på grund av (eller ska man säga tack vare?) fotbollsträningen klockan kvart i 7 PÅ MORGONEN! Egentligen är det helt galet att träna så tidigt, inte direkt så att man gör några topp prestationer men man känner sig iallafall duktig efter att man har tränat. Efter träning och frulle fick Malin köra hem mig igen så sängen fick sällskap ytterligare en timma. Sen blev det iallafall Samhällskunskap B, Engelska B och Naturkunskap A, och ingen var nog riktigt peppad.

Nu är det plugg som gäller för min del en stund nu, har en liten Svenska grej till på Fredag och jag är ute i hyffsat god tid, Hurra för mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hurra för dig :D

2008-01-29 @ 22:23:27
URL: http://emmalala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0