Rosa kaniner

Sådär, första grejen klar. Träningsprogrammet gjort och jag funderar på att börja med det redan idag, eller så kanske man inte får börja räkna med det förens imorgon? :S Skit samma, träning är alltid bra.
Har en sak kvar som måste göras till imorgon och det är en bildanalys, men det är ju bara att snacka så helt fel kan det ju inte bli, men lite stödord ska skrivas innan kvällen är slut.
Jag hatar verkligen skolan, har något hela tiden. Kommer inte vara helt konstigt om jag börjar prata med rosa kaniner eller nåt snart.
Men jag har en massa saker att se framemot, först är det:
Sportlov v.8
Polenresan v.10
Påsklov v.13(?)

Sen kommer ju massa mer, som sol, sommarlov, studiedagar, mys och massa annat.
Jag är positiv! Jag kan om jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0