for the win

Det var så nära, men det gick inte riktigt enda fram. Hur som helst, det var ett rättvist resultat och Spanien var det bättre laget. Fast såklart är jag och (troligen) massa andra svenska oerhört besvikna på att förlora denna kanske jätteviktiga poäng.
Idag kände jag mig riktigt gubbig och satt och klagade på Lagerbäcks laguppställning. Tänk att så många har så mycket synpunkter på ett lag som en enda man (+ Roland Andersson) bestämmer. Jag är en av dom och tycker Lagerbäck är feg. Men jösses endå, om han gör nåt konstigt och tar en chansning som inte går hem blir han en oomtyckt man av hela svenska folket så på sätt och vis förstår man. Men endå, in med Sebastian Larsson direkt och inte sista 10!!!

Kommentarer
Postat av: André (WiktorMode)

Go blogg du! Kolla även min mode/livs blogg och märk väl att jag är kille!:D



Ha en underbar kväll!



WiktorMode

2008-06-16 @ 20:10:35
URL: http://wiktormode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0