Ångest

Skolan idag gick ganska smärtfritt, turism och resor är ju inte direkt betungande. Nog absolut den lättaste kurs jag har läst, så här satsar vi hööööga betyg :P Idag sa han så fint att om man vill ha MVG så ska man ha 75% närvaro, och det ska man väl enkelt kunna fixa. VI gillar Manfred och vi gillar turism och resor. Vi gillar alla ämnen som man inte behöver anstränga sig i.
Sen hamhällskunskap, vi fick plugga på provet sen på historian kila vi över till arkivet och kika runt lite. Allså inte en helt jobbig dag.
Efter skolan tog jag en mys-fika med Emma, mycket trevligt må jag säga..

Men just nu är det en liten paus i mitt pluggande. Jag har egentligen massor att göra, hur mycket som helst verkligen. Samhällskunskapsprov imorgon, det gillar vi inte. Just nu är samhällskunskap riktigt riktigt jobbigt. Och tänk nästa år ska jag läsa samhällskunskap C, fatta det gott folk, det blir jobbigt. Och på onsdag är det matteprov och jag har gett mig fan på att klara det. Jag och matte B går inte ihop men har ju ännu två starka G prov så det får fan inte komma ett IG nu. Men hallå, vem behöver egentligen kunna allt skit med x och y och deras jävla ekvationer och linjer och bajs.. Men men, imorgon blir det råplugg av matte, idag blir det samhällskunskap.
DAGS ATT PLUGGA VIDARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0