Galet uttråkad..

Så nu har jag suttit duktigt och pluggat länge. Mitt samhällskunskaps arbete om Nordirland är du klappat och klart men det blev väl inte direkt på topp. Men jag orkar inte lägga mer tid på det, det är inte en jätte stor inlämning och jag har ett samhällskunskaps prov på tisdag som behövs pluggas på. Här gäller det att prioritera. Ska plugga lite på det nu efter mitt lilla break. Men just nu är det inte på topp, skolan är galet jobbig, den enda kursen jag inte ens funderar på eller tycker är jobbig är turism och resor. 1,5 år kvar sen jävlar ska jag iväg..

 Jag vill ha sommarlov, jag vill ha sommarjobb, jag vill bli rik, jag vill så mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0