..men jag antar att vi menar hela livet

Nyduschad och skithungrig, så kan man typ förklara mig med två ord just nu. Min mage rent av skriker efter mat, dumt nog har jag inte ätit mer än frukost idag. Men jag får skylla mig själv. Men snart väntar iallafall mat...
Fotbollsträningen idag var kul, men jobbig. Men inte som igår när jag typ var död hela kvällen sen. Men snart väntar ju en träning till, rättare sagt i morgon bitti kl 06,45. Nå ska man vara på topp igen, eller ja iallafall så mycket på topp som man kan.

Jag är just nu väldigt trött på mig själv och att dagarna ser precis likadana ut. Men snart är det påsk, då ska jag fan göra nå ovanligt. Något man inte gör varje dag. Måste bara komma på något fint, skulle egentligen vilja iväg till andra sidan jordklotet eller nåt för att få ligga och lata sig i solen. Men nja, det går nog inte. Så något ovanligt men inte helt omöjligt. Kommer väl typ sluta med att jag bakar bullar eller nåt, men det är faktiskt ganska ovanligt det med.

Kommentarer
Postat av: David

haha, men bullar är gott :)

2008-03-17 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0