Stan som alltid sover

Att få ur sakerna som finns i huvudet och få det till passande ord är inte alltid helt lätt. Och absolut inte just nu. Vet inte varför, egentligen är inget ovanligt eller konstigt men just för tillfället är Maria lite down. 
Jag vill bort, inte bara en vecka eller så utan iväg på riktigt. Få pröva något nytt och sköta mig själv. Inte för att jag inte trivs här men jag behöver stimuleras. Jag hatar att man kan förutspå nästan precis vad som ska hända om dagarna. Hur tråkigt är inte det på en skala 1-10?
Jag är trött på att bo i en stad där Lidl var värsta sensationen, där man är s.k tjenis med 1/3 del av stan och en stad som somnar innan den ens vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0