Värsta arga tjejen!

Helvetesveckan började men en helvetesdag iallafall. Nästan inget har gått bra idag, höll på att missa tåget in till Örebro imorse eftersom jag skulle till tandläkaren. Sen fick jag vänta ca 1 timme inne i Örebro för att det inte gick något bättre tåg eller buss. Så satt och lästa typ 175 st gamla damernas värd. Hos tandläkarn tog det typ 10 min. Sen hem och plugga, mitt jävlaPMhelvete har jag ju redan gormat om så det är lite slöseri med ord just nu. Men sen tänkte jag att dagen iallafall slutar bra med en fotbollsträning, men nix. Vrickade upp min fot igen så nu ska jag hålla mig lugn en vecka.

Idag fyller i alla fall min favorit tant hela 21 år och jag hoppas verkligen hennes dag varit bättre än min!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0