Muskelknutte

 Just nu har jag lust att lemlästa mig själv. Har en galen träningsvärk efter ha varit på gymmet tillsammans med min biff till bror två dagar i rad. Liksom allt är jobbigt att göra, jag behöver någon som kan göra sakerna åt mig.

Jag gillar att ha höstlov, mitt sista höstlov. Jag får vara precis hur trött jag vill hela tiden och behöver inte göra nåt. Saknar i och för sig mina klassisar men dom saknar nog mig med så då blir det ju lika. Men iallafall höstlov är märkligt för det verkar som alla fritids/dagis i stan springer utanför mitt hus. Minst 200 ungar har nog gått förbi och väsnas, både jag och min kisse har suttit och spanat in alla dessa barn och blivit väldigt förundrade över att det finns någon som vill jobba på sådana ställen, fast det underlättar kanske lite om man gillar barn?


Kommentarer
Postat av: Pliii

HAHA, kan var en fördel om man gillar barn =)

2008-10-28 @ 19:33:47
URL: http://pliii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0