Tisdag

Sitter i skolan och mediekunskap, inte sådär överdrivet roligt men bra mycket bättre än att ha Matte C eller nåt iallafall. Ska iallafall skriva ett arbete om Svenska dagbladet, inte någon jätte rolig information kanske?
Efter skolan blir det en liten tripp in till Örebro med Carro, Jossan och Matilda. Ska kolla efter lite smått och gott till studentfesten. Typ en vit skjorta eller något, men den som lever får se och Maria kommer säkert hem med någonting annat. I övrigt är den här veckan rätt så bra faktiskt, kort skoldag och studentfest imorgon. Ledig torsdag & fredag och då ska jag ta tag i mig själv och träna. Men just nu känns det varken som jag vill eller har lust med det. Att fotbollen är över för den här gången är skönt, man kan planera sin tid bra mycket bättre och kan träna precis när man själv tycker att man har tid. Vet att jag inte kommer tycka likadant om några veckor, mina ben kommer inte vilja göra annat än spela fotboll. Men just nu njuter jag över att vara ledig från det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0