Tråk-blogg

Idag har det bara flängts hit och dit. Först en alldeles för lång snoozning så det bara var att hoppa i byxorna och cykla till skolan. Sen hela dagen med projektarbetet. Efter lunch drog Carro med mig in till Örebro som sällskap och eftersom inga pengar existerar för mig nu förutom alla dom jag har i euro så blev inget inhandlat. Bussen hem somnade jag iallafall innan den hade hunnit lämna stationen och sov i princip hela vägen hem. Det gällar att ta sina powernap på rätt ställen så man sparar tid. Skit samma om jag skämmer ut mig på bussen liksom och sitter och gapar som en fågelunge. Jag sover där bara för det är mest effektivt. Sen iallafall cyklade jag hem och drack kaffe med Mormor medan vi vänta på mamma som skulle komma så vi kunde åka upp till morfar som ligger på sjukhus efter en hjärtinfarkt. Jag är nog världens gulligaste barnbarn. Nu är iallafall dagen snart slut och jag längtar efter min säng och tyvärr blir nog iallafall morgonen likadan som idag för det där med snoozning är något jag missbrukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0