I can't walk out

Imorgon, eller idag är det faktiskt. Det blir iallafall min sista lovdag ever. Eller nej kanske inte det heller, men iallafall i "vanliga" skolan. Kommer ju naturligtvis ha sommarlov o så när jag läser på univeristet/högskola men det är ändå inte samma sak. Vet inte hur jag ska fira min sista lovdag bara, kanske hota familjen med att inviga grillen?

Jag har faktiskt ingen ångest för att sluta, men mycket har ordnat upp sig nu. Sommarjobb, balklänning, studentklänning och liknande har jag under kontroll så nu vill jag bara ta livet med storm och se vart jag hamnar. Det där sista lät fint iallafall, det är väl så man ska tänka? Jag siktar iallafall högt och vem vet jag kanske når upp till stjärnorna eller så fastnar jag någonstans på vägen. Men drömma måste man få göra iallafall.

Mindre än 2 månader kvar, jag börjar bli vuxen på riktigt. Mamma har till och med slutat ringa ibland när jag är borta, jag är verkligen gammal nu...


Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in Dagens Lilla Shopping, så sött att du inte får missa :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-09 @ 16:15:21
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0