2009

Har haft en liten tradition två år i rad att summera året som gått så tänkte väl försöka mig på det även detta år.

Så vad har hänt?

- Vågade släppa kontrollen lite och träffade en fin kille, och det var roligt så länge det varade.
- Sista terminen i skolan som var fylld med studentfester och avslutades med en studentvecka.
- STUDENT och bal
- Jobbade hela sommaren
- Började universitetet
- Flyttade hemifrån
- Nya fina vänner ♥

En lista på ett helt år, kan tyckas lite men full fart har det varit och alla sorters känslor och humör har funnits. Hur 2010 blir har jag ingen aning om, varken vill eller kan planera. Känns som andra styr lite. Det kanske ska bli mitt nyårslöfte, ta tillbaka kontrollen. Men just nu är jag lite vilsen. Inget egentligen att oroa sig för, bara stuntsaker egentligen så som jobb, högskolepoäng m.m. Men lite kärlek 2010 det vill jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0