Odi et amo

Man skulle nästan kunna tro att jag dött, men så är faktiskt inte fallet. Jag har bara haft fullt upp och inte orkat.
Projektarbete hela dagen idag, mindre kul och jag vill bara att helvetet ska ta slut. Sen vidare till hon som syr min klänning till balen, den kommer bli galet fin. Sen träning. Maria gillar inte dagar när det är så mycket, inte ens en powernap har jag hunnit med. Och fullt upp kommer det nog vara närmaste dagarna också. Imorgon när jag kommer hem måste jag plugga och på lördag sticker fotbollslaget till Västerås har lite kul. Så sammanfattningen av Affärsjuridiken ska vara klar tills dess så dags att sätta fart.

Tråkig blogg = död blogg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0