Jag vill ha dig här på riktigt i natt..

Efter en heldag i sängen med ont i halsen, tätt i näsan och allt vad en förkyning hör till så vaknade jag nu och inte kan somna om.

Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med. Vill sova igen, men det går inte, eller jag orkar liksom inte ligga still. Så datorn får roa mig en stund så kanske John Blund kommer tillbaka en sväng.

Igår, eller i förgår blir det ju nu, var jag och Sara i Ullared. Dödligt mycket folk, dödligt jobbig resa och en dödlig förkylning, annars var resan toppen. Nu är iallafall början till julklapparna köpta, ska försöka vara klar med julklapparna nån dag innan julafton iallafall så det inte blir panik den 23e som vanligt.

Nu återgår jag till Solsidan och förundras över denna fantastiska serie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0