Saknar någon som saknar mig.

Om drygt 3 timmar är det exakt 11 månader sen jag sist skrev. Har inte riktigt kommit mig för att skriva, men nu blir det några rader iallafall.

Vad har hänt på 11 månader? Finns två svar faktiskt, två helt olika svar.
Kan både svara "nästan ingenting" & "så himla mycket". Beror mycket på hur man ser på saken. Saker har hänt, javisst klart det har. Konstig vore ju annars på 11 månader. Men just nu kommer jag inte på något annat än att svara ingenting, tyvärr. Vissa saker skriver man inte, och vissa saker vill man inte att somliga personer ska läsa. Så just för det så blir detta ett till blogginlägg i samlingen onödiga blogginlägg.

Men äntligen är ett inlägg skrivet och vem vet när nästa kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0