feed me with love

Har varit ledig i snart exakt 1 vecka, är jag piggare? Nja, men jag kommer absolut klara av att vara ledig över två veckor till. Men när man är ledig händer det inga jättespeciella grejer som man kan dela med sig av (även fast jag inte haft så mycket att dela med mig av tidigare). Men en grej som jag kom på just precis nu, jag har en märklig känsla. Detta inlägg sitter jag och skriver på mamma och pappas stationära dator. Den datorn jag typ är uppväxt med. Där jag satt och höll koll på vännerna på lunarstorm, där jag kunde sitta uppe till 3-4 på natten för att prata med någon på msn. Jag och den här datorn har liksom växt upp tillsammans och kanske mognat? Men även att komma hem igen, har bott hemma i drygt 5 dagar och har redan kommit in i gamla rollerna. Mamma tjatar om vad jag ska göra, jag somnar i soffan på kvällarna, jag tycker det är lite jobbigt att behöva gå upp och höra på massa ljud när jag är nyvaken. Men den mest påtagliga grejen är, ikväll var mamma och pappa borta på teater, och igår ställde jag mig redan frågan "men vad ska jag äta då?". Men jag blir nog allt mamma och pappas lilla flicka vare sig jag vill eller inte när jag bor hemma igen. Men hur förbannat skönt är det inte att ha några som lagar mat åt än? ;)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0