You're a tool

Mamma stormade in i mitt rum (konstigt det var att säga "mitt rum", jag bor ju inte hemma längre så jag borde kanske också sluta kalla det "mitt rum". Men det är iallafall mitt rum, det ser likadant ut som när jag bodde hemma förutom att det står en mindre säng där nu.) imorse kvart över 6. Har inte gått upp så tidigt på bra länge. Men iallafall var jag tvungen till det idag efter alldeles för lite sömn eftersom jag skulle åka hem till mig och sen hinna till skolan till 10. Egentligen är det jag skriver nu helt ointressant. Men det jag vill komma till är vad jag gör nu. Just för att jag gick upp så tidigt behövde jag sova middag när jag kom hem från skolan. Efter lite dålig framförhållning så blev ingen klocka ställd och jag vaknade 4 timmar senare. Mycket dumt!
Så alltså till saken, eftersom jag jag nu sov så länge är jag inte alls trött. Roar mig med att stäcktitta på Gynekologen i Askim och äta mörkchoklad med havssalt (den som kom på kombinationen är jag evigt tacksam).
Långt inlägg för att komma fram till vad jag nu roar mig med såhär mitt i natten. Men det är ett inlägg iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0